Infos parents
Kalenner
Zum KalennerActualités
Bienvenue
Bemvindo WelComE
WELKOMM Bienvenidos
NamASte
Bienvenuti
WILLKOMMEN
- Crèche Personnel
Haut hun mir Schwaarzbier kennengeleiert mat allen Sënner!
Ce matin nous avons fait connaissances des framboises. Avec tous nos sens nous les avons découvert. Nous les avons goûté, sentis et nous avons également dessiné avec. - Crèche Personnel
Een Popuri vun eisem Projet Ernährung "Thema Mais"
Am Zesummenhang vun eisem Projet sinn mir dëss Woch beim Théma Mais. En puer Fotoen dozou fannt dir hei.
Dans le contexte de notre projet pédagogique nous travaillons cette semaine sur la thématique du , Maïs. Vous trouvez quelques photos ci-joint. - Crèche Personnel
Zitrounen-Pyramide
Mir hun mat den Kanner eng Zitrounen Pyramid gemeet.
Zitrounen sinn gewäsch gin an Kanner duerften Zitrounen zesummen stapelen bis eng Pyramid entsteed. Kanner hun Zitroun kenne geleiert, konnten se richen, schmaachen an hun Feinmotorik gefördert andeems sie gemierkt hun datt Zitrounen faalen kënnen.
Feinmotorik ass déi motoresch Funktioun vun daat waat mir mat eisen Fangeren maachen.Kleng Kanner brauchen vill Ubung vir des prézis Bewegungen ze maachen.
Nous avons fait une pyramide de Citron.
Les citron ont été lavés et les enfants ont pu faire une pyramide avec ces citron. Ils ont découvert le citron, ont pu le goûter et ont développé leur motricité fine en remarquant que les citron peuvent tomber.
La motricité fine englobe toutes les fonctions motrices que nous engendrons avec les doigts. Les enfants en bas âge ont besoin de beaucoup d'exercice pour apprendre ces petits mouvements précis. - Crèche Personnel
Zitrounen
Am Anhang vun eisem Projet ginn all Woch nei Alimenter kennegeleiert. Dëss Woch ass et Zitroun.Haut de moien hun mir nom Frühstück de Kanner, Zitrounen op engem Teller presenteiert. 1 giel an eng greng Zitroun. Kanner konnten se sech mol ukuken an upaacken. Duerno hunn mir de Kanner Zitounen an kleng Stecker geschnidden vir Zitrounen dann och ze schmaachen.
Uhh dat war sauer :)
Sie hunn duerno och duerften Zitrounen molen, wou sie den Grëff geleiert gin sin wei een Faarwen an d'Hand hëllt. Dësst fuerdert Feinmotorik. Kanner leiren hier Mouvementer kontrolléieren an ze koordinéieren. Dësst stimuléiert sie och kognitiv.
En lien avec notre projet pédagogique nous présentons toutes les semaines un alimentation différent aux enfants. Cette semaine c'est la semaine du citron. Ce matin nous avons présenté aux enfants sur une assiette deux sortes de citron. Un jaune et une verte. Les enfants ont pu les regarder, les toucher. Après nous avons coupé les citron en petits morceaux pour les goûter.
Ohhlala c'est aigre :)
Nous avons suivi avec une activité de dessin de citron. Les enfants ont dessiné des citrons et ainsi appris comment tenir un crayon dans la main. Ceci stimule la motricité fine des enfants ainsi que leur développement cognitif. - Crèche Personnel
Rouden Smoothie
Mir haten ,Wassermeloun, Erdbeeren an Hambier bestallt an hun eis iwwerluecht een rouden Smoothie ze maachen.
Kanner duerften Uebst schneiden mat engem Kannermesser, sie hun Uebst ugepaack an och geschmaacht. Sie hun den Ennerscheed tëscht den verschiddenen Texturen kennegeleiert wei en festen Uebst kann kleng geschnidden ginn an duerno duerch den Mixer goen an flësseg ginn.
Dëss Aktivitéit huet als Ziel Feinmotorik, mee och Science an Technik. Kanner hunn expérimentéiert an deems sie schmaachen , upaacken , richen ,... konnten. Sie hunn d'uebst an verschidden Texturen gesin an kennegeleiert.
Wichteg an desem Fall ass nët Resultat un sech mee den ganzen wee zum Resultat.
Nous avions commandé des melons, des fraises et des myrtilles pour faire un Smoothie de fruits rouges. Les nefants ont coupé les fruits avec un couteau pour enfants, ils ont touché et goûté les fruits. Ils ont pu observer le changement des textures des fruits, quand ils sont encore entier, puis découpés et puis liquide après un passage au mixeur.
Les objectifs de cette activité sont la motricité fine et les sciences et technique.Les enfants ont pu experimenter avec les fruit avec les différents sens. Ils ont vu les fruits dans les différentes textures, dur puis liquide. L'important n'est pas le résultat en soi mais tout le cheminement au résultat.